Дизайн упаковки (коробки)
Дизайн упаковки - поняття універсальне. Адже в цілому дизайн - це процес вибору та організації графічних компонентів з метою досягнення певної мети, яка може бути або естетичної, або мати функціональну підгрунтя, а часто переслідувати обидві ці цілі. Виробництво подарункової упаковки будь-якого рівня починається з дизайну. Дизайну подарункової упаковки ми відводимо особливе місце. Передові технологічні рішення дозволяють здійснювати виробництво упаковок будь-якої складності і в найкоротші терміни.
У нашому розумінні дизайн це не просто красива картинка, це повноправна наука зі своєю філософією та історією, якщо хочете, в якій перетинаються мистецтво художника і розважливість аналітика.
Особливий підхід до дизайну упаковки
ПП «Василіск» об'єднує власні розробки в області дизайну, яке знаходить своє застосування в розвитку дизайну упаковки, який грає дуже важливу роль для кінцевого споживача - саме за рахунок зовнішньої обгортки товару в більшості випадків покупець віддає перевагу товару серед інших рівних.
Красива і цікава упаковка може не тільки виступати "тарою" для продукту, але і бути справжньою окрасою столу, а також служити споживачеві ще довгий час, виконуючи сторонні функції, несучи на собі зовнішню атрибутику того чи іншого бренду. Дизайн упаковки - один з основних інструментів мотивації здійснення покупки.
Про різноманітність і стилях нам відомо все, наша подарункова упаковка - виняткове поєднання творчості і майстерності.
Переваги вдалого дизайну картонних коробок для бізнесу
- Правильний дизайн коробки — запорука залучення клієнтів і зростання продажів. Сучасні споживачі не мають часу для детального пошуку недоліків і плюсів продукту. Тому покупець обирає найлегший шлях — оцінює пакування. Якщо коробка привертає увагу і спонукає здійснити покупку — отже, оформлення вдале.
- Після використання товару коробка продовжує рекламувати ваш бренд. Переважна більшість споживачів застосовує пакування повторно. Це ще одна причина приділити особливу увагу оформленню.
- Дизайн пакування впливає на підсвідомість. Продати товар у привабливому оформленні набагато легше.
- Більшість онлайн-покупців з високою ймовірністю замовлять продукт повторно за умови вдалого дизайну і способу пакування.
- Правильний дизайн упаковок полегшує процес пошуку товару. Приваблива та оригінальна коробка помітна здалеку, на якій полиці в магазині вона б не стояла.
- Креативне оформлення коробки може перетворитися на вашу рекламу. Незвичне пакування з більшою ймовірністю сфотографують і викладуть у соцмережі, що допоможе вивести ваш бренд на новий рівень впізнаваності та продажів.
Від чого залежить ціна дизайну упаковки
Вартість оформлення коробки залежить від наступних факторів:
- маркетингових цілей, яких хоче досягти компанія. Що масштабніші завдання, то складніше створити влучний дизайн пакування;
- матеріалу;
- площі виробу і складності конструкції;
- необхідності в розробленні ілюстрацій та написання текстів;
- наявності додаткових послуг (створення оглядових віконець, спеціального оброблення ароматизаторами тощо);
- колірної гами тощо.
Етапи розробки дизайну упаковки
Процес створення дизайну упаковок має наступну послідовність:
- Проведення маркетингових досліджень, аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів, складання портрета покупця, вивчення трендів дизайну.
- Розробка 3 варіантів конструкції пакування. Далі — вибір одного макету коробки та його коригування за необхідності. Створення трьох версій оформлення задньої та фронтальної сторін виробу.
- Розробка текстів, інфографіки, ілюстрацій тощо.
- Замовник обирає один варіант, після чого ми вносимо незначні коригування у фінальну версію пакування.
- Створення оригінал-макета і передача в друкарню. Підготовка технологічної послідовності друку.
Переваги замовити дизайн коробки в ПП «Васіліск»
Поспішайте замовити дизайн пакування в підприємстві «Васіліск» та оцініть наші переваги:
- значний досвід роботи у сфері поліграфії — 25 років;
- справжні професіонали, що пройшли успішне навчання на підприємстві;
- гарантуємо якість нашої продукції;
- наша спеціалізація — замкнутий цикл виготовлення пакування — від виробництва гофрокартону до готових виробів;
- доступна ціна;
- працюємо навіть з невеликими тиражами.
Як виглядає ідеальний дизайн упаковки
Врахуйте важливі правила, що зроблять дизайн коробки «правильним»:
- Розмістіть на виробі цікаву інформацію про товар.
- Придумайте малюнок, текст або персонажа, що «чіплятиме» споживача та стане уособленням бренду.
- Оглядові «вікна» підвищать довіру до продукту.
- Залучіть якнайбільшу кількість органів відчуття споживачів. Серед важливих критеріїв — зовнішній вигляд, аромат, фактура матеріалу тощо.
- Розмістіть на пакуванні дані про інші продукти з лінійки — це стимулює споживачів на повторні покупки.
- Не перевантажуйте оформлення інформацією, кольорами та акцентами.
- Продумайте можливість повторного використання коробки — зробіть пакування максимально функціональним і привабливим.
Потрібно розробити дизайн картонних коробок? Звертайтеся в ПП «Васіліск» — наші професіонали в найкоротші терміни створять влучний дизайн пакування, що допоможе привернути увагу до вашого продукту.
Дизайн упаковки - поняття універсальне. Виробництво подарункової упаковки будь-якого рівня починається з дизайну. Дизайну подарункової упаковки ми відводимо особливе місце. Передові технологічні рішення дозволяють здійснювати виготовлення упаковки будь-якої складності і в найкоротші терміни.
У нашому розумінні дизайн це не просто красива картинка, це повноправна наука зі своєю філософією та історією, якщо хочете, в якій перетинаються мистецтво художника і розважливість аналітика.
ПП «Василіск» об'єднує власні розробки в області дизайну, яке знаходить своє застосування в розвитку дизайну упаковки, який грає дуже важливу роль для кінцевого споживача - саме за рахунок зовнішньої обгортки товару в більшості випадків покупець віддає перевагу товару серед інших рівних.
Красива і цікава упаковка може не тільки виступати "тарою" для продукту, але і бути справжньою окрасою столу, а також служити споживачеві ще довгий час, виконуючи сторонні функції, несучи на собі зовнішню атрибутику того чи іншого бренду.