Пакування товарів для інтернет-магазинів
Онлайн-шопінг — це справжній сучасний тренд, що не втрачає актуальності. Люди все частіше купують речі не в офлайн-точках продажу, а саме в інтернеті: це дуже зручно, значно заощаджує час і гроші. І тому зараз дуже важливо приділяти увагу не лише якості відправлених товарів. Особливого значення набуває упаковка для інтернет-магазинів. Коробки мають бути такими, щоб забезпечити збереження товарів у початковому стані. Ще одне не менш важливе завдання пакування — сприяти позитивному сприйняттю бренду і підвищувати лояльність покупців до нього. На все це здатна на перший погляд звичайнісінька пакувальна коробка. На що звертати увагу під час вибору тари для пакування інтернет-замовлень — читайте в нашій статті.
Чому упаковка для інтернет-магазинів - це важливо
1. Збереження якостей та властивостей товару
Особливість інтернет-бізнесу полягає в тому, що покупці замовляють доставку та отримують товари від поштового перевізника. Але за стан продукції все одно доведеться відповідати онлайн-магазину. Якщо покупець помітить пошкодження, він зможе вимагати заміну товару. Подібні ситуації можуть обернутися для бізнесу зайвими витратами часу і грошей. І оскільки вплинути на акуратність робітників пошти неможливо, правильним рішенням стане якісне пакування продукції.
2. Обличчя бренду
Дослідження Dotcom Distribution продемонструвало, що майже половина всіх покупців схильна обирати продукцію бренду повторно, якщо товар прийшов у незвичному пакуванні. Цей же аналіз виявив, що завдяки неординарній коробці бренди відчувають себе особливими.
Приклад незвичного пакування — деякі ритейлери надсилають товари в коробці, прикрашеній логотипом і яскравими стрічками. А всередину разом з товаром вкладають солодощі та знижки на наступні покупки.
Яким вимогам має відповідати пакування товарів для онлайн-продажів:
- щільність і міцність, що забезпечує відмінний захист продукції під час перевезення;
- зручність конструкції;
- функціональність;
- легка вага;
- стильний та оригінальний дизайн.
Види пакування товарів для інтернет-магазинів
Під час вибору картонної тари враховуйте габарити та крихкість товару — це допоможе вам обрати відповідні пакувальні матеріали:
- Конверти. Використовуються як обгортка невеликих товарів: біжутерії, ювелірних виробів, сувенірів або книжок. Предмети можна додатково захистити за допомогою повітряно-бульбашкової плівки.
- Поліетиленові пакети для легких і некрихких речей. Вони достатньо міцні та заощаджують місце під час зберігання.
- Коробки з гофрокартону. Це універсальний та найпопулярніший вид тари для товарів вагою понад 0,5 кг. Таки коробки для інтернет-магазину здатні максимально зберегти вироби в початковому стані.
- Стретч-плівка. Матеріал можна застосовувати як додаткове пакування речей. Плівка забезпечує захист товарів від подряпин та потертостей.
- Захисні кути. Ці пристосування створені спеціально для надійної фіксації великогабаритного вантажу, наприклад, побутової техніки або меблів.
- Повітряно-бульбашкова плівка або пінопласт. Пакувальні матеріали додають у коробки, щоб зафіксувати крихкі речі під час перевезення. Такі дії істотно знижують ризик пошкодження предметів, що транспортуються.
Як створити ідеальну упаковку для магазинів: поради
- Нанесіть ім’я бренду на коробку. У такий спосіб ви зможете підвищити впізнаваність бренду та утворити асоціативний зв’язок між вашим логотипом і товаром.
- Додайте «родзинки». Зробіть пакування цікавішим і таким, що викликає приємні емоції. З цією метою можна додати різноманітні наліпки, стрічки, пакувальний папір, мініатюрні аксесуари тощо. Усе це допоможе перетворити звичайну коробку в подарункову.
- Подбайте про свого клієнта. Маленький презент або заповнена від руки листівка, яку ви додали до замовлення, подарує покупцеві відчуття, що про нього думають і піклуються. Такі дрібниці здатні сформувати позитивне ставлення до вашого бренду.
- Створіть унікальне пакування. Завдяки такому кроку ваш бренд може здобути репутацію компанії з нестандартним підходом до ведення бізнесу. Безумовно, таке пакування обійдеться дорожче за звичайне, але популярність того вартує. Креативна коробка навіть може перетворитися на рекламу, адже люди обожнюють знімати все незвичне і викладати в соцмережі.
Тож, «правильне», якісне та неординарне пакування «вбиває одразу двох зайців»: відмінно захищає товар і забезпечує лояльність клієнтів до бренду, що в результаті підвищує ефективність продажів. Обгортка напряму впливає на те, чи запам’ятає покупець ваш інтернет-магазин та який ефект справить на нього отримане замовлення.
Потрібне пакування товарів для онлайн-продажів? Звертайтеся до ПП «Васіліск»! Наша компанія — не просто магазин із подарунковими коробками, а підприємство з замкнутим циклом виробництва гофрокартону. Понад 20 років ми виготовляємо легку та зручну тару, що надійно захищає товари від зовнішніх впливів, стильно та яскраво виглядає та має прийнятну ціну.