У чому зберігати овочі?
Овочі мають перевагу перед фруктами - вони менш вибагливі до зовнішніх умов зберігання, а тому можуть довше зберігати свої властивості. Але, тим не менше, питання, в чому зберігати овочі краще, також актуальне.
Тара для овочів підбирається в залежності від того, що саме буде зберігатися і як довго продукція буде перебувати в тарі. До уваги приймаються відстань і умови транспортування овочів, а також вимоги торгової мережі.
Умови зберігання
Для зберігання деяких видів овочевих культур особливо важливо дотримуватися умов, при яких їх можна довгий час тримати свіжими і запобігти від псування. Саме тара з гофрокартону сьогодні найкращим чином справляється з цими завданнями. Вона відрізняється міцністю і легкістю, її можна використовувати для зберігання будь-яких овочів, тому виробництво гофрокартону дуже популярно сьогодні.
Гофрокартон як матеріал для виготовлення тари не марок, завдяки своїй специфіці він має хороші амортизаційні властивості - стійкий до ударів. Виготовлена з гофрокартону і забезпечена вентиляційними отворами, тара для овочів допомагає зберегти їх від вогкості і цвілі.
Компанія «Василіск» готова до співпраці з аграрними підприємствами і з задоволенням забезпечить їх зручною і надійною тарою. У такій упаковці ви зможете не тільки довго зберігати будь-яку продукцію, але і доставити її кінцевому споживачеві в кращому вигляді.
Ви зможете замовити гофротару під овочі потрібного вам розміру, вибравши конструктив упаковки на сайті компанії. Як правило, щоб забезпечити міцність тари, її виготовляють з бурого або білого тришарового, п'ятишарового гофрованого картону. Найчастіше тара для овочів - це Гофролотки. Оскільки тара для овочів - це конструктивно саморазборная упаковка, то її зберігання в розібраному вигляді навіть при великих обсягах не займає багато місця. Тому завжди можна зробити достатній її запас.
Тара з гофрокартону для овочів зручна не тільки для зберігання. Якщо все ящики або коробки одного розміру, їх можна красиво розмістити на прилавку, що буде викликати додатковий інтерес у покупців.