Дизайн упаковки - що потрібно врахувати при розробці

При виборі товару потенційним покупцем не останню роль грає ефектна і якісна упаковка. Тому вимоги до її дизайну дуже високі. Дизайнерські рішення по упаковці товару взаємопов'язані з фірмовим стилем. Упаковка повинна мати легко впізнаване художнє оформлення, яке зв'язується з певним виробником або брендом.

Крім цього дизайн упаковки може мати цільове призначення, наприклад: для певної групи людей, певного регіону. Дизайнерське проектування упаковки складається з декількох кроків:

  • знайомство з подібними розробками конкурентів;
  • визначення аудиторії покупців товару, технології і тактики продажів;
  • ескізи форми, логотипу, вибір кольорів.

З огляду на загальну концепцію просування конкретного товару, дизайнер застосовує різні дизайнерські технології - шрифти, стилістику, легко впізнавану гаму кольорів, сюжет. Реалізуючи творчу ідею упаковки, сюжет робить її такою, що запам'ятовується, ефектною і відповідає обраному стилю.

Упаковка це не тільки "тара" для Вашого товару, а й його прикраса. Проте, досить часто красива упаковка виконує функції саме тари, служачи споживачеві довгий час і рекламуючи атрибутику і стиль бренду. Будучи потужним засобом мотивації здійснення покупки, упаковка максимально конкретизує товар і звертає на нього увагу. Грамотно продумана упаковка дає цільової аудиторії інформацію про найбільш привабливих характеристиках товару, наприклад про його корисності, фізичні властивості або якості продукції.

ПП «Василіск» має власні унікальні розробки дизайну упаковки, а також ми готові до спільного проектування дизайну для впровадження ваших ескізів і побажань в практику. Ми гарантуємо просування Вашого товару на ринку в нашій упаковці, яка задовольнить найвибагливіший смак.

Використовуючи цей сайт, ви підтверджуєте свою згоду на використання файлів cookie
Згоден