Важливість фірмової тари для великого підприємства
Важко уявити велике підприємство без наявності фірмової тари і впізнаваною упаковки. Крім цього велике виробництво має на увазі великі обсяги товарів, що в свою чергу обумовлює індивідуальне виготовлення тари і упаковки для Ваших товарів.
Функції картонної тари і упаковки:
- захисна - зберігає якість упакованого продукту протягом певного проміжку часу в заданих умовах;
 - дозування - місткість заданої кількості продукту;
 - транспортна - умови, час, відстань, вид транспорту і комфортність перевезення;
 - зберігання - можливість застосування стандартних пристосувань і оптимального використання площі складів, наявність простої і чіткої маркування;
 - маркетингова - як спосіб просування товару на споживчий ринок; нормативно-законодавча;
 - екологічна - оборотність і можливість вторинної переробки упаковки;
 - інформаційна - наявність конкретної інформації придатної для усвідомленого вибору товару при самообслуговуванні;
 - експлуатаційна - легкість роботи і зберігання конкретного виду упаковки, а також комфортність покупця при використанні упакованого продукту.
 
Товар, що не упакований належним чином, в наш час викликає як мінімум здивування.
Тара стає все оригінальніше, різноманітніше і технічно складніше у виконанні. Підприємство «Василіск» готове виконати виготовлення гофротари для великих виробничих підприємств України і зарубіжжя, спираючись на напрацьований досвід виробництва власного гофрокартону і випуску готових виробів будь-якої конфігурації. Модернізація нашого виробництва і перехід на автоматизоване обладнання нового покоління дозволяє успішно вирішувати складні завдання по поліграфії, флексографії, кеширування картону при цьому розширюючи асортимент продукції.
Фірмові атрибути упаковки, які сприяють рекламі підприємства і просуванню його товарів на ринку:
- стиль;
 - фірмовий знак;
 - колір;
 - оригінальна форма.
 
Особлива упаковка - одна зі складових успіху вашої продукції! Фірма ПП «Васіліск» допоможе зробити ваш товар упізнаваним і привабливим!
                              
